poniedziałek, 1 listopada 2010

Lace + Moschino gloves





Uwielbiam je!! :)   Skórzane rękawiczki Moschino...   Nie mogłam przejść obok nich obojętnie...   Tak też dzięki nim moje sobotnie zakupy mogę uznać za w pełni udane ;)
Mimo, iż pogoda dopisuje tej jesieni i w dalszym ciągu  mamy temperatury dodatnie (wieczorami także ;)....nie mogłam oprzeć się pokusie założenia mojej nowej ''zdobyczy'' ;) Do tego dołożyłam torebkę Next'a, koronkową bluzkę i zestaw na sobotni wieczór z przyjaciółmi gotowy :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)






gloves - Moschino
jacket -  Atmosphere
blouse - Atmosphere
purple top - Zara
skirt - Ladies Choice
necklace - Next
bag - Next
watch - Next
leggings - Oasis

5 komentarzy:

  1. fakt rękawiczki godne uwagi:D podobają mi się.
    zapraszam na mojego bloga
    http://m-kosar.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. BEAUTIFUL PICTURES!

    WASHMACH
    www.washmach.com

    OdpowiedzUsuń
  3. :) love your Gloves :) <3 kisses

    OdpowiedzUsuń