sobota, 27 października 2012

New in










dresses, boots - Next

23 komentarze:

  1. o mamoooo, buty! Zakochałam się :)

    KONKURS U MNIE, WPADNIJ-czaki do wygrania!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie nowości są śliczne, ale buty - rewelacja. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na zestawy z sukienkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such an amazing photos.
    I'm so into it.

    Would u like to follow each other ?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Nie mogę odczekać się, aż zobaczę te rzeczy w stylizacjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Geniale buty! Bede z niecierpliwoscia czekac na zestaw z nimi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekać zestawów ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice purchases! And very lovely shots :)

    xo Sarah, at The Indie Fox

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na konsumpcje:)
    pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Butki przypadły mi do gustu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaleeeee buty :) Już mi się podobają. Już Cię w nich widzę oczami wyobraźni ;)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  12. I love the purple color in that dress! So nice and looks good on every skin tone!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne buty! Czekam na zestaw z nimi! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nom Kochana czekam na zestaw z tą sukienką!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, ja chcę takie buty! są boskie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem bardzo ciekawa, jak prezentuje się sukienka :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń