niedziela, 1 czerwca 2014

01.06.2014







dress - TK Maxx
shoes - River Island
bag - Nica


27 komentarzy:

  1. Ależ ślicznie wyglądasz Bello !,baaaardzo mi się podoba Twój look;));świetne zdjęcia!*****;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sukienki w kwiatki :) zawsze nadają nam takiej lekkości i kobiecości :) Dobrałaś piękne miejsce do swojej stylizacji :) czasem wyprowadza mnie z równowagi to że dziewczyna ma szpilki w lesie :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna kiecka! Zazdroszczę CI Iza, że się tak fajnie włosy układają, moje są proste jak druty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow kiecka jest cudowna świetnie w niej wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. O moja ulubiona sukienka! Z tymi bucikami..genialnie wyglada. Ale Twoje wlosy to mistrzostwo!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczki są w...kwiatuszki :-) parafrazując powiedzenie: " biedroneczki są w kropeczki" Tak jakoś mi się skojarzyło:-)
    Buty super. Mam podobne ...

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIELBIAM CIE W SUKIENKACH KOCHANA

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. ale uroczo wyglądasz! buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty masz niesamowitą urodę ! pięknei Ci w tych kwiatuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute dress and nice photos!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przypada mi do gustu krój tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. The dress looks absolutely lovely on you darling!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice dress, very boho.
    http://stylesbynancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Your bag and dress are so cute!! Would you like to follow each other?
    a beautiful maison
    fb/abeautifulmaison

    OdpowiedzUsuń
  16. Loving this outfit. The dress is amazing. Great bag! Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie wyglądasz uroczo;-) świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :)

    Thank you for all comments! :)

    Bella xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this outfit! Wish I could raid your closet now lol!

    www.fabulously-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja *.*

    Zapraszam http://amazing-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń