piątek, 29 sierpnia 2014

Photography Is My Passion



            Kochani ostatnio brakuje mi czasu na wszystko (na sen rownież :), co z pewnością dało się zauważyć. Posty na blogu pojawiają się bardzo nieregularnie. Na komentarze odpisuję z dużym opóźnieniem, za co bardzo Was przepraszam. 
Wspominałam niejednokrotnie, iż jestem fotografem....a ostatnimi czasy...bardzo zapracowanym fotografem. :)
Dlatego też Kochani chciałabym Wam zaprezentować kilka zdjęć z ostanich sesji zdjęciowych, które organizowałam i  podczas których miałam możliwość współpracy z niesamowitymi, mega pozytywnymi  ludźmi.
Kochani czekam na Wasze komentarze....a jeśli chcielibyście zobaczyć więcej moich prac, to zapraszam na moją stronę internetową

oraz

Postaram się częściej tutaj zaglądać i przede wszytskim częściej zaglądać na Wasze blogi. 
Pozdrawiam Was serdeczcznie i miłego weekendu życzę! :)


Hey everyone! Sorry for the absence from this page. I have been busy photographing lots of beautiful faces. Today I would like to share with you some images from my recent photo shoots.
For more photos please visit my website:

&
















34 komentarze:

  1. przepięknie fotografujesz! :) Kochana wielki potencjał :))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne,magiczne zdjęcia!***********;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem tylko tyle BOŻE GDZIE JA BYŁAM JAK ROZDAWAŁEŚ TALENT DO FOTOGRAFOWANIA!!!

    piękne zdjęcia :) przydałby mi się taki fotograf jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia kochana, zachwycam sie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza masz talent, może kiedyś uda mi się stanąć przed Twoim obiektywem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem, naprawdę dobre zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i inspirujące zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobre zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow the Pictures are so amazing
    i am so in love with These Pictures
    you are so talented! wow <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Your photography is stunning!!! LOVE that bad hair hat! FABBBULOUS! and you are very talented!
    kisses
    xoBeckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i cudowne kobiety! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja droga, robisz piękne zdjęcia!
    nie dziwię się, że brak Ci czasu na bloga, skoro tworzysz takie śliczne rzeczy!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne sesje, masz talent kobieto!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne zdjęcia! są magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie rewelacyjne zdjęcia! też chce, aby ktoś mi tak robił <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjecia sa śliczne *•* Zapraszam do siebie :) Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne zdjęcia!! Jestem pod wrażeniem
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz talent! Jestem pod wrażeniem tych pięknych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  19. przecudowne zdjęcia
    świetny blog będę tutaj częściej zaglądała

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety po moim blogu również widać brak czasu :(
    A zdjęcia niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia!Masz talent !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochani, DZIEKUJĘ!!!! :* za miłe słowa :*

    Thank you very much for all comments!! :*

    Bella xx

    OdpowiedzUsuń