poniedziałek, 28 marca 2016

Black&Black







dress, boots - TK Maxx
bag - Steve Madden

16 komentarzy:

  1. Po pierwszym zdjęciu myślałam, że całość to jeden płaszcz a nie krótka pelerynka i sukienka ze złotymi guzikami! Bardzo podoba mi się to połączenie, choć już rękawki w sukience niezbyt przypadły mi do gustu :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak w pierwszej chwili pomyślałam, a tu takie zaskoczenie. Pozdrawiam poświątecznie :-)

      Usuń
  2. Super wpisy, zapraszam do siebie, tyle ze ja prowadze ekologiczne zabawki poznań, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo mi się podoba kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe buty :) outfit pasuje do Ciebie idealnie :)

    www.milordka.pl Zapraszam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz i sukienka idealnie się połączyły! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyglądasz świetnie, a czerń to zdecydowanie twój kolor <3. Ten look w 100% mi się podoba, a połączenie kurteczki z kiecką fenomenalne <3.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Osz... przepięknie! Sukienka boska i jak dobrze dobrałaś żakiet vel kurtkę z tymi bufkami. Obłednie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. your stle so unique ;)

    dont forget to visit me back.

    heymarsya.blogspot.co.id

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja i ciekawe zdjęcia ;) zapraszam również do nas
    http://laashine.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń