piątek, 22 lipca 2011

22.07.2011











sweater - Primark
rings - H&M, Next

21 komentarzy:

  1. ale masz fajnego jelenia no i te pierścionki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska bluzka/ sweter:D! Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek :) Ciekawa alternatywa dla flagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluzka;) oryginalna ;)
    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super świetny sweterek :))) skąd jest???

    Podoba mi się też ten długi pierścionek (jak z aldo ;>?), a ten z czachą wyjątkowo mi nie leży :D

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest rewelacyjny!Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochane za miłe słowa ;)
    @Lenny Lemonade sweterek kupiłam w Primarku, a ten "długi" pierscionek jest z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna bluza<3 jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, zakochałam się w tej bluzie bez pamięci :)


    Pozdrawiam
    Mo Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję Ci za miłe słowa :)
    Spódnica z second handu wygrzebana za 8 zł :)


    Pozdrawiam :)
    Mo Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your top! So cool and the rings are so stylish too!
    xoxo
    http://crashingred.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że odważna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  13. love that moose necklace! the whole outfit is put together really well

    xx
    Glass of Fashion

    OdpowiedzUsuń
  14. Super biżuteria! Fajny sweterek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm in love with your sweater shirt and necklace. Gorgeous.


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    OdpowiedzUsuń