piątek, 27 stycznia 2012

28.01.2012


















36 komentarzy:

  1. Ja chcę Twoja czapę! :D

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, trochę drapieżnie, trochę niewinnie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak w amerykańskich świątecznych filmach sweter ;) odważne spodnie, ja się takich trochę boję-czy by mnie za bardzo nie "opięły"

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo ten sweterek jaki słodziak! i ta czapa ciągle wywiera u mnie zazdrość;p;p za godzinę będę na zakupkach to może coś podobnego upoluję!;p;p Ty jeszcze w Polsce jesteś?? - wnioskuję po śniegu, że TAK...;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, sweter jest genialny, a połączenie ze skóra bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  6. czapa jest fantastyczna! Alez sniegu!!! czy to zdjecia robione w Anglii? bo w Londynie raczej wiosennie nizli zimowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w Polsce jestem, odpoczywam ;) ...prawdziwa śnieżna i mroźna zima na dobre się tutaj zaczęła... ;)))

      Usuń
  7. i love love love your outfit from top to bottom and the bag too!!!! you are so gorgeous!!! nice pics... kissess!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. DOKLADNIE,NIEWINNIE I DRAPIEZNIE ZARAZEM.SWIETNA 1SZA FOTKA,TAKI APARAT TO MOJE MARZENIE... SWIETNIE WYGLADASZ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love this look the leather knit & fuzzy hat completed with that suede booties. Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look,hon!Love the sweater!

    OdpowiedzUsuń
  11. aluuuuuuuuuuuu:DD
    byłam właśnie dzisiaj w H&M na męskim dziale, specjalnie w poszukiwaniu czapy!! ale kurcze wszystkie oznaki zimowej kolekcji poznikały...;-(( w Polsce zima bedzie pewnie jeszcze z miesiąc, więc już się jej nie nanosiłabym...ale na pewno next year!!:DDD

    odnosnie ksiązki...to juz moja druga tego pana..tym razem jakiś kryminał..zapowiada się nieźle! będę miała na uwadze ksiązkę, którą mi polecilas - dzięki;***

    udanego pobytu w Polsce!;-)) korzystaj ile wlezie!

    OdpowiedzUsuń
  12. pasek nie Versace niestety, ach no to tajemnica sniegu wyjasniona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you Girls!!! :) I really appreciate the comments!!!! :* :*

    Dziękuję Kochane!! :* :*

    Bella xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the outfit so much !! Amazing blog! <3
    Always invited to my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Your sweater is so cute, love your leggings too :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super;d. ostatnio takie sweterki bardziej mi się podobają;DD. Już nie wspomnę o butach, które są rewelacyjne, kurcze... wspomniałam;p.
    A tak na poważnie sweter!!!;D. rewelcja;p.
    Rzuć okiem na moje stylizacje lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiesz Kochana,jak ja Ci bardzo zazdroszczę tego sweterka!Ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful! Love your sweater =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio uwielbiam tego typu swetry <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz wspaniale! czapa i sweterek super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super! fajna, zimowa sceneria :) u mnie nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. You look so warm and cozy and loving your chunky sweater.


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    OdpowiedzUsuń
  23. I love pairing a great sweater my leather pants, too.

    Nice look!

    http://theleatherskirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I sweterka i spodni OGROMNIE zazdroszczę ! :))
    Świetny set. :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you Girls!!! :) I really appreciate the comments!!!! :* :*

    Dziękuję Kochane za wszystkie ciepłe słowa!! :* :*

    Bella xx

    OdpowiedzUsuń